Friday 28 June 2013

Baju Rewang / Kenduri Kendarat T-shirt

Salam pada pembaca blogger NQ South Trading.

Ari nie saya nak bercerita mengenai baju rewang (kenduri kendarat macam tu lah) . Trend zaman sekarang ini ramai orang jika buat sesuatu majlis akan memakai baju yang sedondon kan?..  nice and gojes gitu..  Tetapi kekadang bila nak buat baju seragam ramai yang tertanya-tanya mesti mahalkan kalu nak buat baju sedondon itu. Sebenarnya tidaklah mahal sangat lebih kurang Rm15 sehelai siap printing nama contoh CREW Majlis Muin & Ain kalu satu colour sahaja sudah boleh dapat harga tersebut. Contoh nak pakai dalam 20 orang baru Rm 300 .. Lagi bererti time majlis yang kita buat ada paparkan majlis kita buat dan nama kita kalu nak lah...  Kalu baju rewang kain hela perempuan saya setakat ni belum jual lagi. Saya focus jual t-shirt ready made untuk sekarang lah. Planing akan melopori custom made. Harga t-shirt custom made ni mahal ckit daripada ready made so kalu custom mahal ckit drpd ready ni... Pelan-pelan kayuh kerana Rezeki di muka bumi Allah ini luas. Hope dapat sokongan pada mana-mana pihak yang berminat berurusan dengan saya. Kami janjikan kualiti yang terbaik untuk memantapkan pernigaan yang saya jalankan. Jadi sesiapa yang berminat membuat baju rewang bolehlah hubungi saya whatSapp / viber / line / wechat 016-7700857

sharing is good, helper is give back anytime by Allah.

No comments:

Post a Comment